"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

joi, 17 septembrie 2009

Kashmir (pi moldoveneşte)

Una din surprizele Stufstock-ului s-a produs în timpul recitalului celor de la Zdob şi Zdub, când din boxele scenei, cu totul neaşteptat, au început să (ră)sune ritmurile Led Zeppelin.

ATENŢIE: poate crea dependenţă!

Gasiti versurile aici.

Pentru curiosi, gasiti aici (clic) o varianta live, care seamana oleaca cu ceea ce s-a intamplat in Vama Veche. Cu diferenta ca la Stufstock publicul a fost "altfel". Recomand şi vizionarea acestei variante.

P.S. (18.09.'09): De ce oare, la toate concertele Zdob si Zdub, apare fluturat in public cel putin un drapel al Romaniei? Cel putin unul!

Niciun comentariu: