"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

luni, 5 august 2013

Începe să dai


"În loc să te gândești cum să faci să primești dragoste, începe să o dai.
 Nu există nici un alt mijloc.
 Oamenii sunt mai preocupați cum să apuce și să ia.
 Pe toți îi interesează să primească și se pare că nimănui nu-i face vreo plăcere să dea.
 Dragostea nu este o afacere, așa că încetează să ai o atitudine de am de afaceri.
 Copacii înfloresc, nu este o afacere; stelele sclipesc, nu este o afacere, și nu trebuie să plătești nimic nimănui pentru asta și nimeni nu cere nimic de la tine. Vine o pasăre, se așază la ușa ta, cântă un cântec și nu-ți cere nici un certificat și nici un semn de apreciere.
 A cântat cântecul și apoi pleacă fericită în altă parte, fără să lase vreo urmă.
 Așa crește dragostea.
 Dă și nu aștepta să vezi cât de mult poți să iei.
 Dă, ea vine, înmiită, dar vine natural.
 Vine după propria voință, nu este nevoie să o chemi.
 Când o chemi, nu vine niciodată.
 Când o chemi, o ucizi.
 Prin urmare, dă.
 Începe să dai."

 - Osho -

Niciun comentariu: