"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

miercuri, 31 octombrie 2012

Despre Cuvinte


O combinatie dementiala: Celelate Cuvinte fara cuvinte si vocea lui Florian Pitis

"Cuvintele sunt mijlocul de comunicare cel mai putin eficient, pentru ca ele sunt expuse la interpretari gresite si cel mai adesea sunt prost intelese. Si asta deoarece cuvintele sunt doar niste sunete rostite care inlocuiesc sentimentele, gandurile si experienta. Ele sunt simboluri, semne, embleme, dar nu sunt Adevar, nu sunt realitatea.
Cuvintele pot sa te ajute sa intelegi ceva. Experienta iti permite sa stii.
Dar oamenii dau mare importanta cuvintelor si atat de putina experientei, incat unii, atunci cand traiesc o experienta care e diferita de ceea ce au auzit, in mod automat abandoneaza experienta si iau de bune cuvintele, cand ar trebui sa fie exact invers.
Experienta si sentimentele noastre reprezinta ceea ce noi stim faptic si intuitiv despre acel lucru. Cuvintele incearca doar sa simbolizeze ceea ce stim si adesea pot sa produca confuzie."
N. D. Walsch (citat aproximativ)


Niciun comentariu: