"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

luni, 14 martie 2011

De pe-o bună dimineaţă...



"Trecutul poate fi şters cu buretele. Regretul, tăgada ori uitarea o pot face oricând. Dar din faţa viitorului nu te poţi sustrage." Aşa spunea Oscar Wilde.
Un pahar de vin în cinstea celor ce au să vie...

PS: copil fiind, cineva imi spunea - "e-hei, băiete, o să vezi tu când o să ai 30 de ani!".
Azi împlinesc 30 de ani şi încă n-am văzut nimic. Şi nici măcar nu am idee ce anume trebuia să văd!

6 comentarii:

MeetTheSun spunea...

Ne gandim oarecum la aceleasi lucruri. 30 de ani insemna mult acum 15 ani cand adolescentul din noi incepea sa creeze scenarii, vise, planuri. Insemna mult si acum 5 ani cand simteam maturitatea incoltindu-ne.
Inseamna mult si acum, azi sau maine caci ma simt mai implinita ca oricand. Asta iti doresc si tie! Si multi, multi ani inainte!

DOINA spunea...

LA MULTI ANI ! Claudiu.

Iti doresc ca in puterea ta sa fie a-ti creiona fericirea si sa continui sa transmiti celor care "te rasfoiesc" aceleasi "cuvinte potrivite" care sa vorbeasca despre tine ca despre oricare altul dintre noi.

Doina Popa

Anonim spunea...

La multi ani, Claudiu !!!

Bine ai venit in clubul "30s" !
Nici nu-mi vine sa cred...in mintea mea esti tot copilul sturlubatic ...si asta cred ca nu o sa se schimbe...sper :-)


30s rocks, trust me.
sanatate iti doresc...si sa-ti asculti mereu inima. Te va duce ea unde trebuie.

Jujea Valentin spunea...

La multi ani!
Ehe, baiete, o sa vezi tu cand o sa ajungi la 40 de ani!

Claudiu Crăciun spunea...

:)

Va multumesc tuturor pentru cuvinte, pentru urari.

@ jujea: o indicatie despre ce ar trebui sa vad, se poate? :D

Elena spunea...

Trebuia sa vezi exact ce ai vazut:)
La multi ani!