"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

joi, 25 martie 2010

Extreme ways! (Sometimes I feel like... screaming)

Mai bine să fii nefericit dar să ştii, decât să te crezi fericit dar să te prostească alţii.

"Then it fell apart, Like it always does"

Dacă e necesar, găsiţi versurile aici (clic pentru detalii)

Iar acum a venit din nou timpul pentru Deep Purple. Până acum nu am făcut publică decât o melodie a lor şi aceea într-un moment de cumpănă, pentru că această formaţie care mi-a pătruns de mult timp adânc în suflet, intervine mereu pentru a mă defini atunci când eu am tendinţa să uit cine sunt. (Drept mărturie pentru această afirmaţie stă si textul alături de care am postat prima melodie a trupei, pe care îl găsiţi cu un simplu clic aici - Noi tot noi rămânem). Şi tocmai pentru că muzica lor îmi e atât de apropiată de suflet, o folosesc numai atunci când, într-adevăr, se aşterne în spaţiul virtual mai bine decât ar face-o umilele mele cuvinte.

Sometimes I feel like... screaming.

Şi dacă doriţi cumva să experimentaţi şi ceva mai intim, încercaţi varianta live a melodiei. O găsiţi aici -> Live in Melbourne 1999

"În aritmetica dragostei unu si cu unu fac totul, iar doi fără unu este o imposibilitate." Mignon McLaughlin

Niciun comentariu: