"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

vineri, 4 decembrie 2009

Nu închideţi ochii!

Nu trebuie să uităm ce-a fost! Orice am zice, sunt aceeaşi oameni. Recomand vizualizarea următoarelor două filmuleţe. Nu vă vor răpi mai mult de câteva minute. Şi vă mai recomand să daţi clic pe ele şi să citiţi şi comentariile de pe youtube. Sunt pe acolo şi câteva mărturisiri ale victimelor acelor zile pline de haos. Nu a contat că erau simpli trecători, femei, bătrâni, etc.
Nu închideţi ochii!



Iar Iliescu apare pe afişele electorale alături de Geoană, cănd locul lui e in altă parte.
Le mulţumea minerilor pentru faptele lor, deşi aceştia omorâseră poate zeci de oameni (cine mai ştie?) si răniseră alte sute (să nu mai vorbim de violuri), iar la final spune că "el n-a ucis pe nimeni", iar minerii "au pus mâna pe sapă şi au refăcut spaţiul verde"... Dumnezeule mare!
Vizionaţi filmuleţul:



Pentru a afla şi atitudinea/opinia mea referitoare la vot, citiţi acest articol: Batem împreună

Niciun comentariu: