"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Taraful Haiducilor de la Clejani - Cantec de dragoste ca la Roata

Una din cele mai frumoase si mai pline de viata prestatii muzicale pe care le-am vazut/auzit vreodata.
Atrag doar atentia asupra mimicii artistilor si asupra pasiunii cu care isi traiesc muzica... Si mai mentionez ca aceasta inregistrare este realizata de straini, nu de romani.

In rest, no comment. Doar fascinatie!

(scuzati superficialitatea introducerii... dar dupa descoperirea videoclipului, am dovedit 1 litru de vin - prea se asortatu! si cand te gandesti ca in 30 de minute trebuie sa ajung la gara, ca ma asteapta Parangul!!!)

Eu nu mai... nu ma mai... nu mi-o mai...
Ce tot spun eu aici!?

Ascultati!


Eu stiu o vorba: "O mie de ani, pace. Hic! ... Da', eu cu cine votez?"

3 comentarii:

Cristina Andrieş, spunea...

sunt o floare, sunt un crin
sunt parfumul cel mai fin


Habar n-am cu cine votez, dar tare mi-e teama de anumiti catindati in turul doi.

Noi sa fim sanatosi! Hac!

gabi.rusu spunea...

Melodia urmtoare e mai mult o replica , nu e tocmai in ton cu melodia ta, dar mi se pare la fel de geniala :)) Cred ca e numai buna de pus uneori pe rana...

http://www.trilulilu.ro/kristitm/e1a151eb37e2a0

Rosemarie spunea...

Imi place Taraful, frumoasa melodie..... imi plac mai mult cei batrani