"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

miercuri, 24 iunie 2009

Summer wine (Ville Valo & Natalia Avelon)

"Strawberries cherries and an angel's kiss in spring
My summer wine is really made from all these things"




"My eyes grew heavy and my lips they could not speak
I tried to get up but I couldn't find my feet
She reassured me with an unfamilliar line
And then she gave to me more summer wine"


..........

"When I woke up the sun was shining in my eyes
My silver spurs were gone my head felt twice its size
She took my silver spurs a dollar and a dime
And left me cravin' for more summer wine"


Recomand cu caldura filmul din care fac parte imaginile din acest videoclip. "8 MILES HIGH"("Das Wilde Leben" 2007)
____________________________________________________________
Videoclipul original şi necenzurat îl găsiţi aici (clic pentru detalii)

3 comentarii:

Kaas spunea...

Faine versurile. Personal, prefer varianta The Corrs si Bono..desi cred ca mi-ar placea combinatia Ville Valon si The corrs mai mult.

http://www.youtube.com/watch?v=Bj6nhpC5Qbo&eurl=file%3A%2F%2F%2FC%3A%2FProgram%2520Files%2FYahoo!%2FMessenger%2FH3BNDG1bDG_L85j6PUje1Q--&feature=player_embedded

Claudiu Crăciun spunea...

Da, cred ca ar fi cu adevarat interesanta combinatie despre care zici.
Eu am ales varianta aceasta, mai mult ca un indemn la a viziona filmul. M-am folosit de videoclip pt a recomanda filmul desi, marturisesc, si melodia imi place mult.
Iar versurile, dupa cum se observa, nu le-am postat in varianta completa (motivele imi apartin :) ).
Cine doreste sa le citeasca complet, sa dea un search pe google (sau sa asculte cu atentie, melodia) :)

Kaas spunea...

...mi se pare foarta ciudata alegerea melodiei "summer wine" pentru soundtrack-ul de la "8 miles high", sunt din sfere complet diferite, e ca si cum ai amesteca un vin rosu sec cu fresh de potocale(nu stiu exact de ce m-am gandit la combinatia asta, dar e tarziu, am o scuza)..cu toate ca ambele imi plac. Dar nu toate lucrurile care ne plac "mix together".