"Suntem trecători! Dar ştim, în trecerea noastră, să săpăm urme adânci în sufletele unor străini."
Nu scriu aici pentru că vreau să zgudui sau să impresionez lumea cu ideile mele... scriu doar pentru a nu lăsa să se piardă ceea ce se află în mine, la un moment dat. Peste ani, cuvintele mele de aici îmi vor arăta calea pe care am mers.

Sau, cum spunea Bernanos: "Nu știu pentru cine scriu, dar știu de ce scriu. Scriu ca să mă justific. În ochii cui? Am spus-o deja, dar înfrunt ridicolul de a mai spune-o odată: în ochii copilului care am fost."

miercuri, 1 octombrie 2008

Despre prieteni

"Prietenii tai te pretuiesc, le faci adesea bucurie si ti se pare ca fara ei nu s-ar putea; si totusi... daca ai pleca, daca te-ai rupe de cercul acesta, cat timp ar simti ei golul pe care pierderea ta l-ar lasa in viata lor, cat timp?... O, atat de pieritor e omul, incat chiar acolo unde are certitudinea ca inseamna ceva, acolo unde lasa cu adevarat urma prezentei lui, in amintirea, in sufletul celor care ii sunt dragi, chiar si acolo urma asta trebuie sa se stinga si sa dispara si asta atat de curand!"
Goethe - Suferintele tanarului Werther
Viata fara dragoste este o umba a lucrurilor ce ar putea fi. Ce e pt inima noastra, lumea fara iubire?! E ca o lanterna magica fara lumina!
Am atat de mult, dar sentimentul fata de ea inghite tot: atat de mult am si fara ea totul mi se pare nimic.
_________________________
Curand, si ceva poze...

Niciun comentariu: